.

5.30.2014

STILL ALIVE

Moikka ihanat! Mun parikin kaveria on huomauttanut etten oo pitkiin aikoihin postannu, joten päätin vihdoin saada aikaseks jotain!
Paljon on tapahtunu, oon vihdoin täysikänen, mun rakas hostsisko suuntas takas Venäjälle, ansaitsin letterman-takin uinnista, saatiin vuosikirjat, käytiin Louisianassa kavereiden kanssa, Dallasissa hostien kanssa, vietettiin kokko-allasbile läksäreitä uimareiden kanssa ja vaihtariviikonloppua järvellä veneillen! Texasissa onkin jo pidemmän aikaan ollu ihan kesäsäät, joka pävä vähintään 20, mutta ei kuitenkaan vielä niitä hulluja 40 asteen helteitä, eli kelpaa mulle! Mun vapaa-aikaa onkin menny meidän takapihalla tai kavereiden altailla aurinkoa ottaessa, mikä on yks siihen, ettei tänne oo tullu tekstiä.
Elämä siis hymyilee, mulla on vielä viikko koulua jäljellä, sen jälkeen toinen viikko täällä chillausta ja sitten suuntaankin DC:een kautta kotiin! Ihan hullua miten aika lentää, mulla on lähdöstä jo pieni paniikkikin, mutta päällimmäisenä tunteena kuitenkin onnellisuus siitä, että pääsen kotiin näkemään suomirakkaita ja suuntaamaan nokan kohti uusia seikkailuja!

Tässä pari hassua kollaasia mun keväästä (pitäis oikeesti panostaa sen kameran kanssa, ku taas kävi niin hassusti et suurin osa kuvista jossain kavereiden muistikorttien kätköissä....), ens viikolla koitan saada jotain fiilispostausta aikaan! :)
1.Synttäriselfie! 2. KAKKU! 3. Synttäriaamupalaa Starbuckissa 4&5. Hostsisko oli täyttäny mun huoneen ilmapalloilla ja askarteli noi kyltit :)

1.frozen yogurttii aamupalalla 2. oltiin koulun pihal kuvailee 3. Kiinalaista Dallasissa!!

1.Peanut butter cup jäätelöä 2. treenien jälkeen aamupalalla 3. uppopaistettuu Snickkers patukkaa ja oreoita Texarkana -country musa festareilla, tästä ei paljoo jenkimmäks mee. 4. LETTERMAN STATUS! Mun uintisaavutukset tältä kaudelta, on sitä urheiltukin! :)

Swim Banquet, saatiin hostsiskon kanssa cowboy-hatut lahjaksi coachilta ja mukit meidän kavereilta :)

1. Vaihtarisivu vuosikirjassa (Suomi ja Venäjä ei toki ookaan naapurimaita......) 2. Uimarityttöjä läksäreissä :) 3, Oltiin pääsiäiskirkossa ja siel soitettiin Swedish House Mafian Don't You Worry Childia discovalojen tahdissa, näin täällä :D 4. Koulussa kuvailtiin :)

1. Oltiin vaihtariporukalla järvellä ja siel oli tollanen hyppypaikka (kuvassa mun hostsisko :)) 2. Kuvailtiin hostsiskon vikana päivänä 3. Meidän läksäreistä 4&5. Ajeltiin lava-auton lavalla järveltä takas, se ihana fiilis ku aurinkopaistaa kirkkaana, tuuli heiluttaa hiuksia ja ajelet Arkansasin maaseudun halki ihanien ihmisten kanssa! 6. Ranska, SUOMI ja Venäjä :)
 
1.Ashtonin altaalla 2. Pääsiäispupu toi saippuakuplia 3. Texarkanan down townista 4. taas oltiin Starbuckisissa aamupalalla

1. Läksäreiden kokko 2&3 päädyttiin kaikki altaaseen. 4. paistettiin s'moreja kokossa! :)) Tulee kyllä hirmu ikävä näitä ihmisiä <3

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti