.

12.16.2013

Keep smiling and the reason will come around


Tänään mulla oli varmaan hirvein aamu ikinä. Herätyskello soi 5:30 ja ees joulukalenterin suklaat ei tuntunu tarpeeks hyvältä syyltä nousta sängystä, teki mieli jäädä peiton alle itkemään ja tyhjentää koko kalenteri.(Mun joulumasennus onki sit stoori erikseen) Koulupäivä ei innostanu yhtään, puhumattakaan niístä aamutreeneistä.

Urheasti kuitenki raahauduin sinne kylmään halliin, ja tänään uin eri radalla kun normaalisti, koska yks tyttö oli kipeenä. Tällä radalla oli paljon vähemmän draamaa ku mun omalla ja kaiken lisäks olin eka, uin kovaa ja tunsin vaan ku endorfiini ryöppys. Mun tauon jälkeen uinti ei oikein maistunu, mut tänään tuli sellanen fiilis et tää on se miks mä teen tätä.

Uinnin jälkeen meillä oli ihana saunakeskustelu mun uintijengiläisten kanssa ja mulla oli myös ihana automatka treeneistä kouluun, ku luukutettiin musaa täysillä ja ostin maailman parasta Starbucksii aamupalaks.

Matikantunnillaki oli tänään hauskaa ja sit istuin lunchilla ihanan Alyshan kanssa ja tutustuin sen pariin kaveriin vähän paremmin. Mut myös kutsuttiin meidän uimarijunioreiden sleepoveriin ja joulujuhlaan ja sit meil oli kunnon tekstaripläänit. Välkälläki oli ihanaa kävelin ihan sillee chillisti, ja sit kuulen mun takaa "OUTI OUTI" ja yks tyyppi jonka kanssa olin jutellu vaan parikertaa tuli kehuu mun vaatteita ja juttelee :)"

Enkkussa se maikka kehu mua tosi paljon ja sain paremman arvosanan meidän testeistä ku osa mun kavereista, vaikka tää on advanced ja luettii jotai 1800-luvun enkkua josta en tajunnu hitustakaan.

Afterschool practicessä sain kuulla et mun ja hostsiskon vaihtarilomakkeet oli hyväksytty ja päästään kisaamaan taas!

Sit tulin koulusta kotiin ja mulle oli postia! Kaikki paketit, joita oon saanu tänne on saanu mut niin onnelliseks et ette uskokaan, että joku superkiitos ja kaukohali sinne teille kaverit ja perhe! <3
Tääl Texasissa välillä tuntuu, että osa mun kavereistakin on vähän sillee jeejeee toi on toi vaihtari, eikä sillee et ne tykkäis musta mun oman henkilökohtaisen ihanuuden takia. Ja sit oikeesti ku näkee et joku on nähny vaivaa mun takia ja välittää musta niin se tuntuu tän kaiken tunnemyrskyn jälkeen käsittämättömän hyvältä. Sain jonkun puolentunnin itkukohtauksen ihan vaan koska älysin miten onnekas oon ku mulla on maailman parhaat tukijoukot siel Suomessa! <3 KIITOS IHANAT ette tiiäkkää kui hyvälle tuulelle mut saitte!
Tähän viel ihku puhukollaasi 1. Amerikkapaita ja kotikatu 2. MEIDÄN JOULUSUKAT oon aina halunnu joulusukan ja olin ihan innoissani ku noi ootti takan reunalla yks päivä! 3. True shit 4. made my day potenssiin kymmenentuhatta <3


Eli tosinsanoen, täällä pienetkin jutut saa hymyn kasvoille, kai se on niin, että kun välillä käy siellä pohjalla, niin kaikki tuntuu satakertaa paremmalta sen jälkeen. Suomessa mulla saatto mennä päivä pilalle siitä et viikonlopun suunnitelmat unohtu ja päädyttiinki kattoo jotain kämästä hsm-leffaa kaverin kanssa, mutta täällä mä hypin riemusta jos joku kutsuu mut ees leffailtaan ja ikävöin kahta kauheemmin kaikkia lagaushetkiä kavereiden kanssa <3
En tiiä oliko tää vähän mitäänsanomaton postaus, mut tuli vaan niin kirjotusfiilis koska tää päivä sai mut niin superonnelliseks, vaikka aamulla itketti ajatuskin sängystä nousemisesta.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti