.

8.25.2013

Finally here!

Nyt siis vihdoin oon täällä perheen luonna kaiken säädön ja sähläyksen jälkeen! Päällimmäinen fiilis kokopäivänä on ollu väsymys, eikä mua oikeestaan missään vaiheessa jännittäny hirveesti. Eka reaktio tästä paikasta oli se, että täällä on ihan sairaan kuuma, 42 astetta ku tulin koneesta ulos :o Kiva ku ekana ku tulin tänne en ees nähny mun perhettä siinä terminaalissa, mutta kyllä neki sit ilmesty siihen mua vastaan, vaikka olinki jo ehtiny kävellä sen kohan ohi. Sain tosi söpöt ilmapallot ja näiden pihalla on jenkkilipun lisäks myös Suomen ja Venäjän liput, eli ei oo vaikee tunnistaa tätä taloa.
Sen jälkeen ku saavuin, käytiin eka vähän sääntöjä/käytännön asioita läpi ja sit lähettiin noiden tosi mukavien kavereiden kanssa syömään italialaiseen. Tuntuu et mun enkku takkuaa ihan sikana, mut kai se on tää väsymys ja jännitys ja kohta sitte helpottaa! Illalla käytiin viel walmartissa, mikä nyt ei tuntunu sen ihmeellisemmältä ku joku vuokin cittari, vähän isompi vaan ja hullut pakkauskoot + siel myytii tyylii valmiiks pilkottuu omenaa muovipaketissa, miten laiskoja nää jenkit on?!
Tähän mennesä Texas tuntuu tosi kivalta, tai jotenki vaa tää eteläisyys(onks toi ees sana) ja nää talot ja kasvit täällä luo ihanan tunnelman! Näiden sisustus on aika erilainen ku mihin oon kotona tottunu, kaikki seinät tapetoituja ja sälää ympäriinsä, eikä mitään oo matchatty yhteen, mutta kaipa tähänki tottuu! :) (äiti sä varmaan oikeesti ahdistuisit täällä) Ja jenkit on kans tosi mukavia, kaikki kyselee suomesta ja auttaa kaikessa ja pyytää mua sanoo mun nimen kokoajan uudestaan
 Taidan nyt pistää koneen kiinni ja suunnata nukkumaan, koska silmät aikaa painua kii, lisää tekstiä ja kuvia sitten ku kerkeen/jaksan!
 ps. noi sano et voidaan tehä yks matka minne vaan usassa, california here we come! :)
ja jos/ku oon tosi laiska bloggari nii voitte bongata mut mun samalla nykin leirllä olleiden suomalaisten blogeista (click click click click) tai mun hostsiskon blogista (click)

2 kommenttia :

  1. hei ihan uteliaisuuttani kyselen minkä takia hostsiskosi blogi oli venäjäksi?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on siis double placement ja mun hostsisko on venäläinen vaihtari :D

      Poista