.

8.24.2013

NYC

"In New York, concrete jungle where dreams are made of
There's nothing you can't do, now you're in New York
These streets will make you feel brand new
Big lights will inspire you, let's hear it for New York
New York, New York
One hand in the air for the big city
Street lights, big dreams all looking pretty
No place in the world that can compare
Put your lighters in the air, everybody say yeah, yeah, yeah, yeah"

Suomivaihtarit Helsinki-Vantaalla

pakollinen Starbuckskuva Heathrowlta

Times square ja F21




Shoppailtiii ;)

















 
Nyt on NYCin soft landing camp takana, ja mun pitäs olla jo perheessä, mutta täällä mä istun Dallasissa ja venaan mun 3h myöhässä olevaa lentoa.. Ootella oonki saanu tänään melkeen koko päivän, eka hotellilla ku mun lento lähti vasta 16:30 ja muilla ihan aikasin aamusta ja sitte siellä JFK:lla sitä lentoa. Mun terminaalissa JFK:lla ei ees ollu free wifiä, mutta thanks god täältä Dallasista löytyy, ja nyt mä täs mussutan jotain pahaa pop tartsia, koska täällä ei saa ruokaa muualta ku automaatista... fml. Enää ei oo mun soft landing camp -kamutkaan tukena ja turvana, vaan pitää pärjäillä ite enkulla, enkä voi ees kiroilla kellekkää suomeks, eikä kukaa oo tähän aikaa vastaamassa wa-viesteihinkään. Mun topilleki purskahti cokikset siit automaatista. That feeling when vittusaatanaperkele. Texas kummiski näytti lentsikan ikkunasta tosi ihanalta, että ihan onnellinen oon kunhan nyt pääsis pois täältä vitun kentältä.
Mut nyt asiaan, eli NYC-campiin! Rakastuin Nyciin jo sillon ku näin sen loputtoman valomeren ekaa kertaa koneen ikkunasta, ja en voinu lopettaa hymyilyä hotellille ajettaessa, ku joku pisti Empire state of mindin soimaan, vaikka olo oliki melkeen vuorokauden matkustamisen jäljiltä ryytyneempi ku ikinä. Ei sitä ees voi sanoin kuvata, et miltä tuntuu seistä Times squarella, se pitää vaan ite kokee. Muutenki yleinen ilmapiiri ja tää kaikkien kulttuurien ja erilaisten ihmisten sekamelska ja vilinä täs kaupungissa on niin mahtavaa. Täällä vaan on kaikki mitä kuvitella voi ja rakastuin tähän kaupunkiin enemmän ku mihinkään muuhun paikkaan maailmassa, takasin on pakko päästä!
Ekana päivänä käytiin ainaki Central Parkissa, Fift Avenuella, nähtin Rockefeller Center, Flatiron building ja Chrystler building, söin bagelin ihanassa kauppahallissa(jossa btw oreot oli keksitty xd) ja sit hengailtiin, näpsittiin turistikuvia, juotiin Starbucksissa ja shoppailtiin(Forever 21) Times Squarella ja sen lähettyvillä ja sen jälkeen tavatiin Grand Central Stationilla. Oon aiemminki suurkaupungeissa käyny, mutta NYCiin rakastuin kaikista eniten!
Tokana päivänä kierreltiin Little Italya, China Townia, chekkaattiin vapauden patsas Staten Islandin lautalta, otettiin turistikuvat Brooklyn Bridgeltäja sen lisäks nähtiin vielä WTC ja Wall Street. Vapaa aika  meniki sitte suomityttöjen kanssa SoHossa, Brandy Melville, Victorias Secret, Hollister, American Eagle, Urban Outfitters, Pink ja mitä näitä nyt onkaan. Mua jäi vähän harmittamaan, että leiri oli näin lyhyt, oisin halunnu nähä niin paljon enemmän ja käydä esim pilvenpiirtäjässä, mutta nytpä mulla on ainaki hyvä syy palata tänne takas. (t. aloin just suunnitelee et opettelen hoitaa lapsii ja tuun tänne au pairiks).
Ps. sori tosi kökkö teksti ja kakat kuvat, unohin mun kameran usb-piuhan himaan ja kännykän yökuvausasetukselle ja ku oli kuuma ja jano ja väsy ja jalat kipeinä, nii kuvien sommittelu ei ollu ihan päällimmäisenä mielessä ja tässä mielentilassa en oikeen kirjottamiseenkaan jaksa keskittyy. Teen varmaan part 2 kunhan saan sen kameran piuhan ja kuvia meidän muilta leiriläisiltä, nyt nokka kohti Texasia, jos toi kone ikinä tulee....
Edit: Dallasin lentokentän wifi vähän pätki, joten en saanukaa tätä siellä julkastuu. Mun lento siis peruttiin, niinku jotku jo näki instasta. Oli ehkä vituttavinta ikinä alkaa yöllä hoitaa asioita siellä tiskillä ja soitella hosteille, ku väsyneenä enkusta ei tullu mitään. Texarkanaan ajaa Dallasista oikeesti vaan 2h, mutta koska oltais oltu siellä perillä vasta 4 aamulla ja hostit ois joutunu ajaa koko yön, menin tähän yhtiön tarjoomaan hotelliin. Tää on kunnon luksus, eli ei haittaa, ainoo vaa et mun melkee kaikki kamat(mm. vaihtovaatteet, hammasharja ja naamanpesuaineet) on siel ruumalaukussa, joka pyörii nyt jossain...
 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti