.

11.27.2013

challenge x3

 

Elikkä heipsan! Elina, Anu ja Tanja anto mulle tämmösen haasteen! Näit on aina muksa tehä, eli täältä pesee!

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa itsestään 11 faktaa.
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen.

3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä haastetuille.
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa
5. Haasteessa tulee lukea, kuka sinut on haastanut ja kertoa se haastatetuille 
6. Ei saa haastaa sitä, joka sinut haastoi.

11 asiaa musta
1.Oon aina vannonu mun turkoosin jopon, jalkojen, metron sekä muiden julkisten nimeen ja inhonnu autoilua, mutta täällä ollessa oon yllättäen viettäny monia ihania hetkiä kavereiden kanssa ajellen! Rakastan sitä ku kaikilla on autoissaan upeet kajari/iPhone-systeemit ja sit haetaan starbucksit/sonicit/mäkkisafkat drive in:iltä, luukutetaan musaa täysillä, tanssitaan ja nauretaan jossain toisessa autossa oleville kavereille! (ja oon myös saanu pelätä henkeni edestä istuessani 16-vuotiaan kyydissä, joka ajaa jotain mutkia ottaen samalla snapchat-kuvia....)
2. En oo ikinä ollu mitään eräjormatyyppiä, mutta varsinki alussa mulla oli ihan sika kova ikävä luontoa. Ei  mitään metsäretkeilyä, mutta mun lenkkipolkua harjulla ja rannoilla chillailua. Oon alkanu niin paljon arvostaa, sitä miten Suomessa isoihinkin kaupunkeihin on jätetty palasia luonnosta jäljelle, ja voi niin vaan lähteä metsään/rannalle juoksemaan ja tuulettamaan aivoja.
3. Rakastan leipomista ja kokkailua, ja oon vähän pettyny, ku laiskat jenkit laittaa ruokansa valmispulvereista, pakasteista ja mistä lie eineksistä.. Ikävä mun pullantuoksusta äitiä <3
4. En varmaa vois enää elää ilman kahvia, mut onneks meil on ihana kahvinkeitin ja hostmama laittaa mulle joka aamu kahvit termosmukiin! <3
5.Oon nii jouluihminen ku voi vaan olla, tai ylipäänsäki rakastan fiilistellä kaikkia juhlia. Mua ärsyttää ku tosi monet tääl haluu alottaa joulufiilistelyt vasta kiitospäivän jälkeen. :/
6. Suomalaisittan mun hiukset on brunet, tai ainaki keskitummat/vaaleet, mut täällä oon kaikkien mielestä blondi. :o Hostiskäki varotteli ennen koulun alkua, että pohjoismaiselle vaaleaverikölle ois kuulemma vientiä, haha. Sit mun kaverit oli ihan ihmeissään ku näki kuvan mun suomikaveriporukasta, jossa kaikki oli blondeja..
7. Mulla on usein tapana olla tosi sarkastinen, ja harvat tääl jenkeissä tajuaa mun mahtavaa huumorintajua.. Onneks mun hostiskä on poikkeus!
8. Suomessa olin aina se joka tarkenee t-paidassa vaikka muut hytisee neuleissa, mutta täällä musta on yhtäkkiä tullu hirvee vilukissa ja oon kokoajan ihan jäässä. Varsinki ravintoloissa on ihan hirveet ilmastoinnit. :s
9.Huomasin just et meidän takapihalla on poreamme, mut se on kuulemma menny rikki ja odottaa hostiskän korjausta. :( Toivottavasti saadaan pian kuntoon, haluun kylpemään!
.
10.Mulla on unentarve ku pikkuvauvalla, jos en saa nukuttuu 8-9 tuntii, seuraavaa päivä on ihan hirvee. Varsinki täällä se näkyy tosi selvästi, koska väsyneenä mun enkunpuhumisesta ei tuu mitään ja tekee vaan mieli kadottaa ajatukset Suomeen ja helppoon elämään siellä. Nyt onneks lomalla oon kerenny nukkuu, kaikki tuntuu astetta paremmalta ja voin sanoo olevani onnellinen täällä :)
MY LITTLE FASHION DIARY: INSPIRATION
11.Tykkään ihan sikana kaikista merihenkisistä vaatteista ja atm mul on päällä yogapantsit, joissa on iso kultanen paljettiankkuri, korvassa ankkurikorvis ja sit ostin puhluun semmosen ankkurihärpäkkeen... Rue21 on btw ihana <3

3x11 kysymystä
1. Jos saisit päivän ajan olla ihan kuka tahansa, kuka olisit? öäää, vaik joku vuorikiipelijä Himalajalla.
2. Elämäsi huippukohta? Ei kyllä oo yhtä semmosta high lightia ylitse muiden, ja varsinki täällä on alkanu arvostaa niin paljon kaikkia pikkujuttujakin! Vaihtoonlähtö ja kaikki muutkin matkat, mitä oon tehny on ainaki kärkipäässä, jos jotain pitää valita! :)
3. Lempieläin? Delfiinit on ihania!
4. Upein paikka jossa olet käynyt? äää apua, oon niin onnellinen, ku mulla n ollu mahollisuus käydä niin monessa ihanassa paikassa! NYC oli mahtava, samoin Amsterdam, rakastan kanssa kaikkia loputtomia merenrantoja, viime vuonna oli ihanaa Lyonin läheisillä vuorilla pyöräillessä, mutta myös ihan Helsingissä on välillä tosi söpöä, tai Lapissa talvella!
5. Mistä asiasta pidät eniten itsessäs? Tykkään mun hiustenväristä ja ilosesta luonteesta sillon ku oon nukkunu tarpeeks :)
6. Mistä teosta olet kaikkein ylpein, jonka oot tehnyt? Vaihtoonlähtö on ainoo iso spessujuttu, joka tulee tähän hätään mieleen.
7. Lempibiisi? Apuaa, tääkin vaihtelee tilanteen mukaan, mut Aviciin Wake Me Up:ia on tullu kuunneltua paljon viimeaikoina!
8. Millä kolmella sanalla kuvailisit itseäsi? Utelias, kokemushakuinen ja rento
Wake me up lyrics
9. Mitä teet mieluiten vapaa-ajalla? Mitä tahansa mitä mun ystävien kanssa keksitäänkään! Liikunta on kans mulle tärkeetä, kuin myös ne päikkärit.
10. Suurin toive/unelma tällä hetkellä? An epic end for my exchangeyear! En oo pahemmin aatellu elämää sen pidemmälle, mut toivottavasyi elämä menee perushyvin ja pääsen kans näkee maailmaa!
11. Mitkä 5 juttua ottaisit autiolle saarelle? Parhaan kaverin, surffilaudan, jääkaapilla varustetun veneen, riippumaton ja arskarasvaa!
 
1. Mitä odotat loppuvuodelta? Et kaikki sujuu yhtä hyvin ku tähänki asti ja tutustun paremmin pariin ihmiseen :)
2. Entä vuodelta 2014? Vaihtarivuoden "parempaa" puoliskoa, sitä et sopeudun täysin tähän paikkaan ja saan luotua tänne kunnon elämän! Ja et tuun takas kypsänä kaheksantoista vuotiaana ja vietän yolokesän ystävien kanssa!
3. Mikä on lempi urheilulajisi a) itse harrastaa b) katsoa? Uintia on kiva harrastaa, penkkiurheilussa varmaan lätkä! Jefupeleissäki on ollu huippua, mutta koko peli on mulle pelkkää sähläystä..
4. Miten kuvailisit tyyliäsi? Mainstream, vaalea, ilonen
5. Jos sinun pitäisi valita joku muu maa kuin Suomi, niin minne muuttaisit? Näitähän riittää, mut Ausseista oon aina haaveillu!
6. Mikä on lempi vuodenaikasi ja miksi? Kesä, koska sillon kaikki vaan on paremmin.
7. Millainen olisi ihannepäivä a) talvella b) kesällä? Kesällä aamulenkki ja sen jälkeen yöhön asti chillailua rannalla hyvässä porukassa! Ja ruuaks jotain omnomm fress salaattia! Talvella jotain luisteluu/pulkkamäkeilyy whatever kavereiden kanssa,  kävelyä Helsingin jouluvaloja kattoen ja sit linnottautuminen sisälle kuuman juoman ja leffojen kanssa.
8. Mikä on paras muistosi? Vihaan yksittäisten asioiden poimimista, koska mulla on niin monta eritavalla mahtavaa ja ihanaa muistoa! Tällähetkellä varmaan viimekesän kaikki hetket, jotka vietin rakkaiden ihmisten kanssa miettien kuinka tärkeitä ne mulle onkaan.
9. Kolme hyvää ja huonoa puolta itsestäsi? Hyvät: oon määrätietoinen, rohkea ja helposti-innostuva, huonot: oon huolimaton, sanon asioita liian suoraan ja suutun helposti.
10. Lempiruoka? Kanasalaatti
11. Näin Thanksgiving:n aikoihin; mistä olet kiitollinen tänä vuonna? Kaikista ihanista ihmisistä jotka on mun elämässä sillä ja tällä puolen Atlanttia, varsinki niistä jotka mahdollisti tän vuoden!
 
1. Mikä on suosikki kofeiininlähteesi? Kahvi kaikissa muodoissa!
2. Suosikki satuhahmosi? salee joku merenneito :)
3. Mikä on oudoin/turhin asia, joka saa sut ärsyyntymään? Rumanväriset henkarit mun vaatekaapissa!
4. Kenen tunnetun henkilön kanssa mieluiten viettäisit päivän? Vaikka öö.. Ke$han
5. Huonoin elokuva, jonka oot nähnyt? Piin elämä
6. Sun mielestä oudoin suosittu trendi tällä hetkellä? (esim. muoti, elämäntapa, fanituksen kohde jne.) pepputopatut pikkarit, en tiiä onks niitä Suomessa, mutta tääl on parissa kaupassa näkyny..
7. Yksi piirre, mitä arvostat ihmisessä? Klisee, mut se et uskaltaa olla oma ittensä.
8. Monella kielellä osaat sanoa "Hei" ? (+luettele kielet) ainaki 12! Suomi, ruotsi, enkku, ranska, espanja, venäjä, viro, italia, kiina, portugali, tanska, saksa ja en oo varma jos tiiän japaniks.
9. Ikimuistoisin syntymäpäivälahja? Mun iso, halittava kissapehmolelu <3
10. Viimeisin biisi, jonka kuuntelit? Leevi&Leavings -jossain on kai vielä joulu. Tuli iksu Suomeen :c
11. Lapsuuden haaveammattisi? _poni_lääkäri

 
En jaksa ettii ketään, joka ei ois tätä viel tehny, joten haastan kaikki jotka ei oo tätä kerenny saamaan! Huomenna mun elämän kiitospäivä ja sit Black Friday!

Täs mun kysymykset:
1. Suosikkisi kuumista juomista?
2. Millon on liian aikasta alottaa joulun juhlinta?
3.Mitä toivot joululahjaksi?
4. lempituoksusi?
5. Millanen lapsi olit?
6. Kuvaile paikkaa jossa oot atm?
7. Minne matkustaisit, jos saisit nyt ilmasen äkkilähdön?
8. Minkä leffan näit viimeeksi?
9. Mikä sai sut hymyilemään viimeeks?
10. Mitä oot katunut viimeeks?
11. Mihin oot koukussa?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti