.

9.26.2013

Last weeks trough my phone

Heissan taas pitkästä aikaa! Nyt on jo yli kuukaus hujahtanu Texasissa, ja aika menee ihan hullua vauhtia, ku pitää ittensä kiireisenä. Arkena mulla on treenit 2 kertaa päivässä, enkä ehi koulun jälkee paljoo muuta tekeekään ku syödä ja hutasta läksyt ja sitte takas nukkuu, että jaksaa herätä taas 5:30. Viikonloppusinki on ollu tekemistä vähän liikaakin, oon käyny fairissa (eli semmonen tivolli/markkinat, jossa oli huvipuistolaitteita ja maatilaeläimiä) ja rodeossa hostien kanssa ja hengaillu kavereiden kanssa järvellä ja ostarilla. Sen lisäks mulla oli ekat uintikisat ja pidettiin niiden jälkee vielä cookout meidän tiimin kanssa. Nyttenkään en jaksa/ehi pidempää tekstiä alkaa vääntämään, ku tää tuntuu tosi kököltä, mutta tässä puhlukuvia viimeviikoilta :)
ostettii rannekkeet fairii nii päästii kaikkiin laitteisiin :)



Rakastuin Fairin ruokakioskeihin, noist vaa tuli niiin semmonen jenkkifiilis





Mun venäläinen vaihtarisisko Ann! :)


Oltii yks päivä uintityttöjen kaa treenien jälkee Wafflehousessa <3

Pitihän mun sit ostaa cowboy-hattu, ku kerran Texasissa oon!

uintitytsyt cookoutissa! Taisin pöllii tän jonkun instasta

Tigersharks edustaa



---ja tältä me oikeesti näytetää xd
meidän kisojen verra, huom. noi tigersharkliput
 
Nyt vasta ku katon näitä kuvia niin älyyn, ettei oo paljoo yhtään tullu kuvattua, varsinkaan mun arkielämää ja kaikki ryhmäkuvatki on jonkun muun kännyköissä. Ensviikonloppuna lähetään Shrereporttiin Louisianan puolelle meidän kavereiden kanssa ja sitte on homecoming week, niin voi olla, että tulee enemmän kuvattua :) Aattelin myös vähän ryhdistäytyä tän blogin kanssa, varsinki ku ens viikolla on pitkä viikonloppu kiitos opettajien koulutustilaisuuden, niin jos jollain on jotain postaustoiveita niin heitelkää ihmeessä! Aattelin, että joku syvällisempi teksti mun vuoden alusta, perus jenkkisuomierot-postaus tai mun normi arkipäivä vois olla semmosii, jotka ois kiva toteuttaa. See y'all! <3

5 kommenttia :

  1. paikallisten pukeutumisesta/muodista ois mielenkiintoista kanssa lukea!:)

    VastaaPoista
  2. kotipostaus tai just noi mitä itekki kelasit! :)

    VastaaPoista
  3. Voitko uida siellä koko vuoden vai onko se vaan syksyn laji? Onko treenaus miten erilaista verrattuna Suomeen?:D Olen ite myös uimari ja oon mietiskelly et jatkanko sitä myös sit siellä Jenkeissä ja onko ylipäätään millaset mahollisuudet uida :)

    VastaaPoista
  4. Anot: kiitti ideoista, noit ois kiva toteutella

    Mikaela: Mulla kävi tosi hyvä tuuri ku mun koulun uintijengi on yks Texasin parhaista, joten treenataa koko vuos ja uinti on perjaattees mun kouluaine :) Meidän varsinainen kisakausi kestää kuitenki vaa talvikauden, eli kaikki koulujenväliset viralliset kisat on sillon ja muu aika treenataa ja osallistutaa pikkukisoihin.
    Meidän treenit on muuten aika samaa settii ku Suomessa, mutta täällä meillä on koko halli käytössä kerralla ja treenataa kaikki samaan aikaan, eli ei oo mitään tasoryhmiä ja vaan yks valmentaja vaik meit on joku 40 :D Ja sit välil aina jaetaa radat sen mukaa et mitä lajii kukaki ui ja iltapäivsin saa valita et tekeekö sprinttejä vai matkaa. Ja High School kisoissa ei oo kaikkia lajeja esim.100 perhosta, vaan ne on painottunu lyhkäsempiin matkoihin, nii sen mukaa sitte treenataanki. Musta myös tuntuu, että ihmiset ottaa täällä uinnin ja urheilun ylipäätänsäki paljon vakavammin ja kisoissaki lasketaa teampointsit, nii tääl kaikki panostaa treeneihin tosi paljon ja tsemppaa toisiaan ja tää on enemmän sillee joukkuejuttu :)
    Tääki on vaa mun omalta osalta, viime vuonna kyselin jonku blogissa, nii niil oli ollu ihan surkee teami ja uintitreenit vaa just sen talvikauden ajan, eli riippuu tosi paljon. Ja mulla on ollu tosi hauskaa treeneissä ja meidän team spirit on jotain niiin huippuu, eli jos sulla on mahollisuus päästä uimaan, suosittelen ehdottomasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on kyl käyny tosi hyvä tuuri! Vaikuttaa niin kivalta! :) Sen näkee sitte ens vuonna pääsenkö mihinkään uintijoukkueeseen, mutta toi ois kyllä tosi hyvä et pystyis koko vuoden treenaamaan :)

      Poista